woensdag 23 mei 2018

Inhaalmanoeuvre



Plannen zijn fijn totdat ze de mist in gaan. Ik zou gisteravond van alles willen doen op Soul-xotica, maar na een bescheiden fietstochtje en een maaltijd val ik als een blok in slaap om vervolgens om acht uur ('s ochtends) te ontwaken. Dat is een direct gevolg van de hersenschudding van 2009. Teveel hooi op de vork genomen en te weinig rust genomen? Dan pakt het lichaam de rust die het nodig heeft. Radio-collega's noemen het een 'Gerrit Louwsma TM' als hun REM-slaapje uitgroeit tot een volledige nacht. Ik zit nu aan het ontbijt om straks aan het werk te gaan dus nu even geen 'Singles round-up', 'Het zilveren goud' of Week Spot, maar... een nagekomen foto! Op zondag 8 april moet ik noodgedwongen een Google-plaatje van Anholt bij mijn 'Horizontaal zeven letters' zetten. In de inleiding leg ik het probleem uit. Onvindbare batterijen en een camera. Welnu, ik hou vóór Ansen al de eerste rustpauze nadat ik in Havelte ben geweest. Ik wil een foto nemen en zie dan dat de camera erg lang tijd neemt om het beeld op te slaan. Dan geeft het de melding dat de batterij leeg is. Wat ik niet weet is dat-ie de foto nog wel heeft gemaakt. Dat zie ik pas als ik de nieuwe batterijen erin stop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten