woensdag 18 oktober 2023

Week Spot: Jackson Sisters


De Week Spot lijkt deze week een Jantje van Leiden te worden, maar dat is niet helemaal waar. Als 'I Believe In Miracles' mijn verzameling komt versterken, zit ik net middenin de 'Vinyl Summer Spirit Of' en laat daar ook de Week Spots vanaf hangen. Komende zaterdag mag ik de plaat opnieuw verwelkomen in mijn radioshow en wellicht is dit een goede reden om het deze week tot Week Spot te maken. Het is dus 'I Believe In Miracles' van Jackson Sisters, de originele single-opname uit 1973. Het verhaal van hoe en waarom heb ik meerdere malen uit de doeken gedaan. Dat verhaaltje laat ik vanavond dus zitten en toon jullie alleen het hoesje van de Japanse Universal-uitgave van 2016. Ik ga morgen verder met het tweede deel van de 'Singles round-up'. Ik wil straks nog even video's bekijken. Ik heb afgelopen avond bijvoorbeeld 'Bronco Bullfrog' gezien, een Engelse cultfilm uit 1969 waarvoor The Audience de soundtrack heeft verzorgd. Dat had ik echter niet in het verhaaltje vermeld?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten