vrijdag 31 maart 2023

Eindstreep: maart 2023


Tot slot de 'Eindstreep' van deze maand en daarna kan ik gaan bekijken of we vanavond een Top 45 gaan doen op de radio. Zoals ik al heb aangegeven, denk ik dat de Top 45 het niet tot een volledig overzicht gaat maken op Soul-xotica. Daarvoor heb ik teveel andere plannen voor de maand april en bovendien wil ik het dan ook zo snel mogelijk allemaal hebben afgewikkeld. Straks eerst maar eens de kandidaten verzamelen en bij elkaar in één bak zetten, dat maakt het een stuk eenvoudiger. De 'Eindstreep' van deze maand bevat ook de singles van Mark van vorige maand. Voor de rest is het allemaal eenvoudig: Vijftien voor de Gele Bak en vier dubbele singles. De vijftien voor de Blauwe Bak zijn nog niet gearriveerd en bij enkele platen kan dat nog maanden of weken duren. Er zit onder andere een 'pre-order' bij welke eind mei uitkomt als het mee zit. De top tien is een mix op zichzelf maar zou er als volgt moeten uitzien.

1. What You Need Baby - The Caprells

2. Is This For Real Or Is It A Dream - The Montclairs

3. Be A Lover - The Regime

4. Loving You - Deliverance

5. All The President's Men - Carlsberg

6. Times Like These - Wanda Talford

7. Him - Rupert Holmes

8. Equinoxe Part 5 - Jean Michel Jarre

9. Four Letter Word - Kim Wilde

10. I'll Be Over You - Toto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten