dinsdag 8 september 2020

Negatieve ontwikkeling


Negativiteit op Soul-xotica? Nee, liever niet. Maar zowel 'negatief' als 'ontwikkelen' zijn natuurlijk termen uit de fotografie en zo heb ik weer een kop bedacht voor een excuus-fotobericht. Hoeveel lezers ik precies heb op Soul-xotica? Ik heb wel een indicatie maar je schrikt je weer een hoedje als de postbode met een zak vol brieven en kaarten langskomt. Aanleiding van deze postzak is het bericht van zondag waarin ik schrijf dat ik voor een bloeiende heide niet helemaal naar Gelderland hoef te fietsen. Hoe krijg ik het in mijn hoofd? Dat is de algemene tendens van de niet zo vriendelijke brieven. Om nog maar te zwijgen over de reactie van het plaatselijke VVV-kantoor. Bij een volgend bezoek aan De Steeg zal een leger mij op wachten en hoogst persoonlijk van de fiets meppen. Eigenwijze Fries! Natuurlijk fiets je met alle liefde naar Gelderland om de mooiste bloeiende heidevelden te zien. Drenthe mag veel in petto hebben, maar bloeinde heidevelden zoals op de Veluwe tref je nergens anders. Natuurlijk is het bovenstaande allemaal niet waar, maar geeft me wel een excuus om een bericht in te halen. Verder moet ik de komende dagen maar eens stevig nadenken over wat ik met de weekeinden ga doen. Het dreigt namelijk geen drukke maand te worden met de 'Singles round-up'. De foto is genomen ergens tussen het openluchtmuseum van Arnhem en de Posbank. Een vaag begrip maar ik kan me niet meer herinneren waar het precies onder valt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten