woensdag 30 september 2020

Eindstreep: september 2020


Meteen maar met de deur in huis vallen? Vanmorgen zijn de singles van Mark binnen gekomen en ik moet ze nog altijd beluisteren. Omdat de drie uit Engeland onderweg zijn, denk ik dat vrijdag begin met het eerste deel en hopelijk kan dat trio bij de 'Singles round-ups' in van de komende week. Hoewel ik de singles van Mark wel bij het totaal zal noemen, gaan deze niet mee in de 'Eindstreep' van deze maand. De 'Eindstreep' is de maandelijkse resumé voor wat betreft de aangeschafte singles en ik besluit de maand met een top tien. Dat laatste gaat niet lukken want ik blijf steken bij negen singles.

In totaal tel ik voor deze maand 42 singles. De geplande Cannonball-release heeft nog niet plaats gevonden en dus schuift deze door naar deze maand. Ik heb deze plaat reeds in augustus gereserveerd. Het is een 'killer' en het zal me niets verbazen dat de single drie weken na release al stijf is uitverkocht! Van de 42 singles zijn er 29 voor de Blauwe Bak en deze doen vanavond dus niet mee. Wat rest zijn de dertien singles die ik twee weken geleden in Meppel heb gekocht. Daarvan zijn er vier upgrades waardoor we overblijven met negen singles. Als ik die in een volgorde mag neerzetten, zou dat er als volgt uit zien.

1. Tomorrow - Sandie Shaw

2. Only The Lonely - Roy Orbison

3. Detroit City - Tom Jones

4. Cecilia - Simon & Garfunkel

5. Everybody - Asterix

6. Union Man - Cate Bros.

7. Don't Cost You Nothing - Ashford & Simpson

8. Funny Familiar Forgotten Feelings - Tom Jones

9. Down By The River - Albert Hammond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten