zondag 31 mei 2020

Eindstreep: mei 2020


Ik had een week geleden niet gedacht dat ik in staat zou zijn om een 'Eindstreep' te kunnen doen met tien singles. Ik had al even overwogen om een top tien van dit jaar 'so far' te doen maar dan kan ik mezelf niet langer inhouden en moeten er singles worden gekocht. In Ruinerwold wel te verstaan en maar liefst 26 plaatjes. Genoeg om een 'Eindstreep' te fabriceren. Dat kost inderdaad niet veel moeite. Zesentwintig singles in totaal deze maand. Pebbles en The Free heb ik dubbel en die doen dus niet mee in dit overzicht. Geen Blauwe Bak-aanwinsten te bekennen maar de eerste van volgende maand is onderweg in de post. Of... is het de eerste van vorige maand? Ik heb de nieuwe van The Swans Of New England al in april besteld en betaald, hij is afgelopen week geperst en het rode vinyl is nu onderweg naar Uffelte. Die komen we volgende maand tegen in de 'Singles round-up' en de 'Eindstreep'. Nu de tien hoogtepunten van de singles uit Ruinerwold.

1. Sideshow-Barry Biggs

2. Lost In Your Love-John Paul Young

3. Beds Are Burning-Midnight Oil

4. Heat Of The Moment-Asia

5. If You Can't Stand The Heat-Bucks Fizz

6. Boat On The River-Styx

7. Let Your Love Flow-Bellamy Brothers

8. That Same Old Scene-Roxy Music

9. Love Will Save The Day-Whitney Houston

10. System Addict-Five Star

Geen opmerkingen:

Een reactie posten