dinsdag 23 januari 2018

Week Spot: Johnnie Taylor



Na de uitgebreide Atlantic-special van afgelopen zaterdag in 'Do The 45', is het komende zaterdag weer 'back to business' met de platenlabels op alfabetische volgorde. Deze week labels die met een 'B' beginnen. Ik verwacht aanvankelijk een special te kunnen doen over Brunswick, maar buiten een paar 'grote' labels om zijn het veelal eenlingen en die kan ik wel houden in één show van iets meer dan drie uren. De Week Spot mag uit de selectie van de komende zaterdag komen en dat heeft vorige week geresulteerd in een 'Classic Week Spot'. Deze week heb ik eerst Watts-Line in het achterhoofd, maar dat plaatje is uitgebracht op Bullet en zit dus héél laat in de show. Dan kijk ik nog eens en zie dan beduidend eerder in de lijst deze van Johnnie Taylor. En dat is een makkie! Johnnie heeft namelijk op 26 september van het vorige jaar een bericht gehad naar aanleiding van de toenmalige Week Spot: 'You're The Best In The World'. Ik verwijs jullie graag door naar dat bericht voor de informatie over Taylor. De aanleiding van dit plaatje heb ik vast behandeld in de 'Singles round-up' en ik zie het niet zo zitten om een bericht op te dragen aan Shapeshifters. Ik laat het dus hierbij. Morgen hopelijk genieten van het zachte weer en hopelijk met een 'Singles round-up' tot gevolg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten