dinsdag 23 januari 2018

Rustbui



Ik ben afgelopen nacht 'verdronken' in de lijst met 'slechte' platen en heb vooral veel inspiratie opgedaan voor 'Afterglow' van komende donderdag. Wat heet 'slecht'? Zoals zo vaak is het een kwestie van smaak en er staan enkele platen op de lijst die niet zo 'slecht' zijn als dat sommigen je willen doen geloven. Hierdoor ben ik niet toegekomen aan het publiceren van een tweede bericht. Vandaag heb ik het meest in bed gelegen, de 'Tuesday Night Music Club' en een gezonde trek in eten maakt dat ik dit warme oord heb verlaten. Het heeft veel weg van mijn grote vriend van de vakantie, het konijn op de camping. 's Nachts een beetje rond huppelen (in mijn geval: achter de computer rond huppelen), bij de eerste zonnestraal meteen de schaduw opzoeken en als het een beetje kan gedurende de dag in het nachtverblijf liggen te ronken. Voor het konijn is het geluk dat die niet een trap af hoeft om een slokje water te kunnen nemen. Ik hoop dat hij de kerst heeft overleefd en begroet hem graag weer over zeven maanden. Ja, de vakantiebestemming staat alweer vast! Saai hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten