dinsdag 18 oktober 2022

Rustbui


Het is voor het eerst in twaalf jaar dat ik me ernstig zorgen maak over Soul-xotica. Normaal gesproken wil ik de maand met het aantal corresponderende dagen eindigen. Dat betekent dat ik de 'vrijheid' heb om een paar dagen vrijaf te nemen en vervolgens met twee of drie berichten per dag weer op schema te komen. Ik vrees met grote frezen voor deze maand. Ik heb de singles van Mark nog liggen die berichten moeten hebben, maar ik heb er de moed niet voor. Bovendien verwacht ik elk moment een stapeltje nieuwe releases. Voor de rest komt me momenteel bitter weinig door de handen en gaan we overmorgen bezig met het huis leeg te halen. Volgende week ga ik, zoals de planning is, weer aan het werk en hopelijk kom ik dan weer iets meer in de dagelijkse routine terecht waarbij ook het publiceren op Soul-xotica onderdeel van is.

Ik heb echter nog een alternatief achter de hand... In september is het aan me voorbij gegleden maar in deze maand bestond Soul-xotica 12,5 jaar. Laat de slingers maar achterwege. Ik zou daar 'iets' mee kunnen doen om de schade in te halen alleen weet ik nog even niet in welke vorm. Het zal iets met foto's worden zodat ik niet hoef te schrijven. Dit is het twaalfde bericht van de maand (terwijl het nu de achttiende is) en als ik dagelijks had gepubliceerd, zou dit het bericht van woensdag 12 oktober moeten zijn. Dat is de dag van de begrafenis. Toen ik donderdag 6 oktober hoorde dat mijn moeder dit leven had verlaten, had ik mijn plan snel klaar: Ik wil naar het bos en meer specifiek naar het Brandeveen. De camera blijft thuis maar dan opnieuw... ik heb in maart foto's gemaakt van deze locatie en eentje daarvan kan wel bij dit bericht. Ik leer deze dag hoe ik eenvoudig naar het Brandeveen kan lopen en dat is ook wel handig. Ik moet bekennen dat ik in dit deel van het bos nog niet echt bekend ben. Ik heb al een Week Spot uitgezocht maar nog geen informatie over de artiest. Deze ga ik later vanavond publiceren.
(EDIT: Foto is gemaakt op 27 februari, het is dus bijna maart...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten