maandag 13 juli 2020

Gele Bak Top 100: 73-65


De kuitspier blijft me bezighouden gedurende de zondagmiddag en opeens heb ik niet zoveel zin om de boel te forceren. Met andere woorden: Ik ben thuis gebleven. Dat is eigenlijk ook geen schande want ik maak naar schatting rond de 200 fietskilometers per week en ben vele uren per dag buiten. Zoals het nu lijkt ga ik in oktober stoppen met de voorsortering in de post en ga dan 'fulltime' in de bezorging. Dat gaat eveneens betekenen dat ik op maandag vrij ben en dus weer een soort van weekend heb op zondag en maandag. Eigenlijk ben ik daar wel aan toe. Zondag om uit te blazen, maandag om eens lekker te fietsen. Mijn liefste collega is voor een paar maanden terug in de sortering eer ze in oktober met pensioen gaat en dat is de reden waarom ik nu nog steeds op maandag werk. Voor 'Tuesday Night Music Club' maakt het niet uit, ik moet er weer aan wennen om maandagavond al de speellijst te maken en de show 'klaar te zetten'. Vanavond eerst het volgende deel uit de Gele Bak Top 100 en straks het Week Spot Kwartet van deze week.  De aflevering van de Gele Bak Top 100 toont vanavond de oonderste regionen van een volgende greep platen. Er zitten een paar 'novelties' tussen. Radha Krishna Temple heb ik bijna een jaar geleden in Sneek gekocht. The Blessing, Margie, Fatal Flowers en Guns N'Roses komen uit een partij van Albert. Klark Kent heb ik een jaar geleden in Dwingeloo gekocht. Ofra Haza is van de platenbeurs in Steenwijk. The Grass Roots heb ik op de eerste vakantiedag in Emmen gekocht en Jeane Manson komt van de kringloop in Dieverbrug.

73. Hare Krishna Mantra - Radha Krishna Temple (NL, Apple 15, 1969)

72. Highway 5 - The Blessing (Duitsland, MCA MCS 17550, 1991)

71. I Don't Care - Klark Kent (NL, A&M AMS 7686, 1978)

70. Without Your Love - Margie (NL, CNR 142.399-7, 1990)

69. High - Ofra Haza (UK, CBS A3415, 1983)

68. Both Ends Burning - The Fatal Flowers (NL, Mercury 875 542-7, 1990)

67. November Rain - Guns N'Roses (Duitsland, Geffen GES19067, 1991)

66. Temptation Eyes - The Grass Roots (US, Dunhill 45-D-4263, 1970)

65. Avant De Nous Dire Adieu - Jeane Manson (NL, CBS 4008, 1976)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten