zaterdag 29 februari 2020

Eindstreep: februari 2020



Een goed begin is het halve werk? Met het oog op de uitbreiding van de singles zijn de eerste twee maanden van het nieuwe jaar erg vruchtbaar geweest. Ik ga wellicht komende maand eens kijken en vergelijken met voorgaande jaren. Het kan zomaar zijn dat we al op een aantal zitten waar ik een paar jaar geleden een half jaar over deed. Bij deze 'Eindstreep' zitten ook nog de singles van Mark uit januari. Hopelijk kan ik de nieuwe vracht in maart afrekenen en heb ik genoeg stof voor een 'Blauwe Bak Top 40' over een maand. Ik sta in ieder geval op het punt om een hagelnieuwe soul-single te bestellen. Of eigenlijk twee... er zijn twee releases uit 2019 die ik nog snel moet binnen harken voordat het bizarre prijzen gaat doen op Ebay en dergelijke. Ik heb het telraam er weer bij gepakt en een top tien-lijstje opgesteld. Morgen gaan we terug naar het jaar 2019.

Met de 24 singles van Mark kom ik deze maand op 62 singles uit. Daarvan zijn 31 voor de Blauwe Bak en heb ik twaalf 'dubbele' singles. Van de gele bak-aanwinsten blijft slechts eentje over voor de top tien.

1. It's Been So Long-George McCrae

2. Doing It For Us-The Majestic Arrows

3. Tomorrow I May Not Feel The Same-Gene Chandler

4. Across The Miles-Lee Moss

5. A Little More Line-Labi Siffre

6. Shardarp-Nobody's Children

7. I Can't Take It Like A Man-Ben E. King

8. Love Is A Hurting Thing-George Kerr

9. After The Love Has Gone-Earth Wind & Fire

10. Atlantic Avenue-Average White Band

Geen opmerkingen:

Een reactie posten