vrijdag 7 februari 2020

Donkere wolkentoetje



Even een foto en een klein teken van leven. Ik ga me verder niet uitweiden over de materie of wat da ook, maar het gaat op dit moment even niet zo lekker in mijn persoonlijke leven. Niet iets om je heel erg zorgen over te maken, het is als een donkere wolk die even moet over trekken. Het zonnetje gaat ongetwijfeld wel weer schijnen voor mij. Soul-xotica is niet alleen een inspanning, lees: voorbereiding, maar ook vooral iets dat ik plezierig wil houden op elk moment. Dat plezier 'wil' op dit moment even niet en dus laat ik het vandaag bij een foto. Eigenlijk zou ik vanmiddag een foto hebben genomen maar ik was de camera weer eens vergeten. Ik heb vanmiddag een wandelingetje gemaakt door het bos. Ik ben niet verder dan een anderhalve kilometer van mijn huis maar meteen in een hele andere omgeving. Dat maakt dat ik nog altijd met veel plezier in Uffelte woon! De foto is van de laatste dag van augustus 2019. De middag dat ik ga wandelen zonder een vast plan. Het zal uiteindelijk leiden naar Diever en vanaf Wapse door de bossen terug. Halverwege word ik min of meer overvallen door een onweersbui die ternauwernood kan ontwijken. De foto laat zien dat de bui op dat moment hangt boven het gebied waar ik vijf minuten eerder doorheen liep. Eenmaal thuis gaat het ook in Uffelte regenen en met het verwachte onweer. Alhoewel? Verwacht? De buienradar had eerder aangegeven dat de buien pas in de nacht zouden komen. Ik ga proberen morgen de draad weer op te pakken met het blog en anders zondag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten