zaterdag 22 februari 2014

hoesbui



Sinds de fietstocht van woensdag proest ik zo nu en dan eens, het hoesten komt nog het meeste van de zware tabakjes. Toch maak ik me vandaag er even met een Jantje van Leiden af. We kijken uit naar morgen. Het belooft mooi fietsweer te worden, dus dat moet ik mee pakken. Vanavond heb ik naast The Vinyl Countdown ook nog een half uur van de show na mij waar genomen, waardoor ik eigenlijk net klaar ben. Geen zin om nog huiswerk te doen voor een Van hit naar her of Raddraaien. Ik moest straks mijn bedje op zoeken, zodat ik morgen nog iets aan de dag heb. Een opmerkelijke zaterdag. Vanmiddag kwam The Contessas binnen en daarmee heb ik het zeer goed getroffen! De muziek is luid en duidelijk, de VG had wellicht het meest betrekking op de nauwelijks hoorbare krasjes. Verder het nieuws dat de komende tijd wellicht iets meer openbaar zal worden, maar ik voorlopig nog even voor me hou. Dit tezamen met het mooie weer, waar ik weinig van heb mee gekregen, maakte dat ik fluitend de uitzendingen heb gedaan. Morgen ga ik dus fietsen, maar trakteer jullie morgenavond op een dagplate.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten