maandag 31 december 2018

Eindstreep: december 2018



Het is alleen maar minder geworden met de griep. Ik weet me tot nu toe goed te functioneren maar het eten smaakt me niet en ik proest niet erg fijn. Desondanks ga ik me straks schrap zetten voor vier uren radio om de overbrugging naar 2019 te maken. Vorig jaar heb ik in de 'Eindstreep' van december, geloof ik, ook een overzichtje van het volledige jaar gegeven. Dit stel ik even uit tot in het nieuwe jaar omdat er ook een top tien bij hoort waar ik nog helemaal niet naar heb gekeken. Op dit moment dus alleen de 'Eindstreep' over de platen die in december in mijn bak zijn komen wonen. Daar horen eveneens zes bij uit de vorige maand. Na de uitzending ga ik de slotnoot schrijven voor 2018.

De Blauwe Bak heeft gewonnen! Dat geldt voor het hele jaar en ook in december. Ik koop deze maand zeventien singles en tevens komen zes singles uit november alsnog binnen. Daar had ik immers even niet meer op gerekend? Van deze 23 singles is echter eentje dubbel: Het bevat een 'upgrade' voor 'Messing With My Mind' van Otis Clay. Als ik een top tien moet samenstellen hieruit dan zou dat er als volgt uitzien.

1. I'll Always Have You There-Doug Gibbs

2. I Come A Long Ways-Jerry Washington

3. We're Gonna Have A Good Time-Jacqui Verdell

4. LOVE Spells Hurt-Jr. Jackson

5. Don't Take Your Love From Me-The Perfections

6. Lord I'm Trying-Gospel Harmonettes

7. Got To Get You Back-Sons Of Robin Stone

8. Tell It Like It Is-Aaron Neville

9. Lord Help Me-Soul Searchers

10. Messing With My Mind-Otis Clay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten