zondag 16 september 2018

Nog eens rechts inhalen



Ik maak me momenteel op voor wéér vier uren radio. Het is erg leuk om te doen, maar heb morgenavond ook weer een show om negen uur en moet intussen gewoon aan het werk. Ik denk dat publiceren er vandaag andermaal bij in gaat schieten. Gisteravond zou ik beginnen aan 'het verhaal', maar begon opeens te twijfelen waardoor het er niet van is gekomen. Bovendien heeft de postbode me nog niet gelukkig kunnen maken met de Engelse of de Italiaanse singles en moet ik de 'Singles round-up' tot nader orde uitstellen. Ik lig inmiddels een flink stuk achterop schema, maar dat gaat komende week helemaal goed komen? Voor de vakantiefoto keer ik opnieuw terug naar de fietstocht van de dinsdag. Ik moet volgend jaar zeker eens terug naar dat hoekje Groningen. Dit is de eigenaardige draaibrug in Musselkanaal, vlak vóór het buurtschap met de legendarische naam: Jipsingboermussel. Radioheld Rob Stenders heeft daar ooit een 'feature' van gemaakt in een radioshow totdat de eigenaar van een discotheek in Musselkanaal heb uitnodigde om het eens in levende lijve te zien. Het is gewoon een 'rustig' stukje aan het kanaal tussen Musselkanaal en Ter Apel. In de zoemr, zoals op de foto, nog redelijk druk met bootjestoeristen. Over een half uur knal ik 'de lucht in' met vier uren muziek uit 1982 en jullie zijn uiteraard van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten