woensdag 12 augustus 2015

Week Spot: The Star-Tells



Het staat beschreven in de statuten van de 'Week Spot'. Sinds ik de 'Week Spot' behandel op Soul-xotica moet ik een bericht kunnen schrijven over de desbetreffende single. Artiesten die al eens aan bod zijn geweest, kunnen onmogelijk opnieuw een 'Week Spot' hebben. Toch heb ik onlangs de regel overtreden door 'Mercy Mercy Mercy' van Marlena Shaw als 'Week Spot' te kiezen, nadat ze die titel reeds vorig jaar heeft gehad met 'California Soul'. Vandaag ga ik andermaal voorbij aan de regel, vooral omdat het me zo goed uitkomt op het moment. Het is bijna twee uur, ik heb net 'Girls-A-Go-Go' afgesloten en ga morgen post bezorgen in Meppel en dus gaat om half zeven mijn wekker. Bij '21 oktober 2014' vinden jullie het verhaal over The Star-Tells. Ze zijn namelijk ook actief geweest als The Chymes en The Chimes en ik heb 'My Baby's Gone Away' van The Chymes toen als 'Week Spot' gehad. Vandaar dat ik het nu kort hou. De 'Week Spot' voor deze week is 'Falling In Love With You Girl' van The Star-Tells uit 1971.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten