zondag 7 januari 2024

Beeld uit het verleden: 7 januari 2017


Bewust gesnipperd? Ja, wellicht heb ik wel een plan met de 'gemiste' berichten. Ik ga de komende week verder met de 'Singles round-up' met de singles van Mark. Gezien ik nu ook het 'Week Spot Kwartet' als extra rubriek heb en omdat ik de afgelopen week al tweemaal heb lopen graven in 1999, doe ik vandaag alleen even een foto uit het archief. Zo kom ik uit bij 7 januari 2017. Ik denk dat ik dan nog vakantie heb. Ik maak in deze jaren de overgebleven vrije dagen op met een week of soms twee weken vakantie. Wat kan ik me herinneren van de wintervakantie in 2017? Welnu, dat het winters koud is. Dat ik op woensdag in de stemming ben om met de Pioneer naar Emmeloord te gaan, maar dat ik bij Wanneperveen de reis al moet afkappen. Er staat een stevige zijwind en het lijkt meer op windsurfen dan op fietsen. Die zaterdagmorgen ga ik naar Dwingeloo om singles te vinden maar dat valt tegen. Wel ga ik gigantisch hard onderuit op een fietspad waar niet is gestrooid. Eigen schuld dikke bult maar wel een paar dagen last van mijn linker scheenbeen. Anno 2024 ben ik weer helemaal topfit en ben vanmiddag met de fiets op en neer naar Ruinerwold geweest om een nieuwjaarsborrel bij te wonen van een politieke gemeenschap waarvan ik lid ben. Komende dinsdag ga ik dan ook het werk hervatten en kijk er stiekem al naar uit. Je zult me niet op een ijsbaan zien, maar stiekem geniet ik heel erg van dit winterse weer. Liever dit dan druilerige motregen of een storm. Op 7 januari 2017 ligt er eveneens sneeuw. Volgens mijn berekening zou dat op een zaterdag moeten zijn. Ah, ik heb toen ook twee weken vakantie gehad. De zaterdag van Dwingeloo is een week later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten