vrijdag 30 juni 2023

Eindstreep Blauwe Bak: juni 2023


De Blauwe Bak is deze maand wederom de winnaar dankzij een flinke partij van Mark. Er zijn maar liefst 55 singles en dat is inclusief een aantal die nog onderweg zijn en 'pre-orders'. Ik verwacht drie van Juno die maandag op de bus zijn gegaan en uiteraard het pakketje met vier repro's dat al rond 10 juni is verzonden. Verder gaat zeer binnenkort nóg een 'pre-order' van Juno op de post. Verder nog eentje op LRK en twee op Izipho Soul die in juli worden verwacht. Dan blijven er nog 44 singles over en daarvan heb ik de volgende top 10 gemaakt.

1. Feel All Right - Debanairs

2. Reach For It - Ebony Rhythm Funk Campaign

3. The Fife Piper - The Dynatones

4. Paradise - So-Rare

5. Aum Mani Padme Cum - Powaka

6. Too Late - The Silhouettes

7. Deep Inside You - Gloria (Ann) Taylor

8. I'm Stoned In Love With You - Sherman Brothers

9. Into The Mystic - Ben E. King

10. Stop I Don't Need No Sympathy - Lyn Roman

En dan kan ik nu beginnen met het klaar zoeken van de Week Spots van het afgelopen jaar. Deze ga ik morgenavond draaien in 'Do The 45'. Ik verwacht zondag terug te zijn met de eerste twee delen van de Gele Bak Top 100 (welke ik nog altijd moet samenstellen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten