woensdag 2 oktober 2013

Herfstbui



Nog even een kattebel voor het slapen gaan... Ik heb zojuist de muzikaaltjes opgenomen van de Blauwe Bak Top 40, het is lachen gieren brullen, dus wie wil meedelen in de pret, moet me maar even een mailtje sturen. Morgen ga ik dan beginnen met de Blauwe Bak Top 40 over het derde kwartaal van 2013: De nummers veertig tot en met eenendertig. Is nog best een afwisselende lijst geworden! Verder kan ik jullie nog het nieuws brengen dat Do The 45 vanaf komende zaterdag wordt uitgebreid naar twee uren, precies zoals Wolfman dat vorig jaar in gedachten had, maar ik durfde het toen nog niet aan. Inmiddels is mijn collectie wél toereikend en vliegen die twee uren doorgaans voorbij, dus heb ik besloten om het 'slot' van The Specialized Show over te nemen. Do The 45 begint dus voortaan om drie uur in plaats van vier uur 'onze tijd' en duurt dan gewoon tot vijf uur. Dit plaatje had ik al eens in hartje zomer gevonden en is inmiddels ook al eens gebruikt voor The Vinyl Countdown. De herfst is toegeslagen, ik heb vandaag voor het eerst sinds juni weer mijn winterjas aan gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten