zaterdag 31 augustus 2013

hoesbui: Gerard Cox



Het is inmiddels ruim na middernacht, ik heb zojuist mijn nachtelijk programma (Floor Fillers) gedaan op Wolfman Radio, en ik móet nu publiceren. Anders staan er namelijk 30 berichten bij augustus en ik wil de collectie compleet hebben. Dus besluit ik deze maand met dit toepasselijke plaatje van Gerard Cox. Morgen is de u uit de maand en de r weer terug, maar gelukkig gaat de overgang voorlopig nog geleidelijk. Woensdag, mijn vrije dag, worden er weer zomerse temperaturen verwacht. Ik heb vanmiddag en vanavond doorgebracht met Willemijn, de ambitieuze fietstocht van veertig kilometer is er niet van gekomen. We verkeerden beide in de vakantie-modus en hebben vooral van de zon genoten, nog een kleine tien kilometer gefietst en daarna een heerlijke maaltijd bij de chinees genuttigd. Een perfect einde van de vakantie! Voor morgen had ik eigenlijk een Schijf van 5 moeten organiseren, maar dat ben ik vergeten. En dus verras ik jullie morgen met een willekeurige Schijf van 5. Het eerste onderwerp dat bij me op komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten