donderdag 22 augustus 2013

Even een vluggertje...



Je zou er bijna hoofdpijn van krijgen, de besluiteloosheid. Gaan we fietsen of kamperen en van daaruit fietstochten maken? Wel, lieve lezers, afgaande op het feit dat ik al vanaf zeven uur 'speel' met het volgende idee en omdat ik niets te verliezen heb, denk ik dat ik tot woensdag terugkeer naar De Steeg. Een idyllisch dorpje aan de IJssel tussen Dieren en Rheden (en dus ook vlakbij Arnhem). De Posbank binnen handbereik, evenals de Hoge Veluwe. Ik ben in 2009 twee nachten op deze camping geweest. De vrijdag zou namelijk de heetste dag van de week worden en bovendien had mijn discman het een dag eerder begeven. Dus ging ik die vrijdag op het fietsje naar Arnhem naar de Mediamarkt en kocht 'en passant' ook nog de cd 'Smile, It Confuses People' van Sandi Thom. Jaaa... herinnert u zich deze nog? 'I Wish I Was A Punk Rocker' was zo'n Myspace/Youtube-hit die doorstootte naar de hitparade. Ik heb de cd eenmaal gedraaid en toen heel snel gearchiveerd. De cd was overigens 1 euro en vijftig centen. 's Avonds zocht ik wederom verkoeling op de fiets en ontdekte toen de schoonheid van de Posbank. Een gebied met vele wandel- en fietsmogelijkheden, in beide gevallen een omgeving waar ik graag wil uitwaaien! Maar... morgenochtend hak ik de knoop definitief door, maar, hoe dan ook, Soul-xotica gaat hierbij bijna een week 'op slot'. Omdat ik geen dag wil 'missen' zal ik de dagen 'inhalen' met, wellicht, kattenbellen zoals deze. In het geval van De Steeg zou ik woensdag weer publiceren. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten