donderdag 30 april 2020

Eindstreep: april 2020



Als één schaap over de dam is? Dan staat de rest waarschijnlijk nog verbaasd te kijken over de durf van haantje de voorste. Tenminste, als ik de 'nieuwe buren' gade sla, lijkt het me denkbaar. Ik zie vooral moeders met hun kroost dwars door elkaar lopen. Ze trekken ieders hun eigen plan en volgen niet slaafs de ander. Nee, bij de schapen volgt niet de rest maar deze maand gebeurt het wel bij mijn singles-aankopen. Ik ben eigenlijk niets van plan als ik zie dat Cannonball de voorverkoop is gestart van opnieuw een gelimiteerde release. Voordat ik het weet, heb ik de bestelling geplaatst en voor de single betaald. Toch reken ik deze niet mee in de 'Eindstreep' omdat de plaat pas eind mei wordt uitgebracht en het waarschijnlijk is dat ik hem pas in juni in de koffers heb staan. Ik kijk die avond op Discogs en besluit schoon schip te maken bij een Engelse dealer en daar volgen de vier van de Nederlandse verkoper op. In totaal zijn het dus tien singles en vier 12"-singles en allen bestemd voor de Blauwe Bak. Als ik daaruit een top tien moet samenstellen, ziet dat er als volgt uit.

1. 10,000 Miles-American Gypsy

2. She's Got It All Together-Harry Deal & The Galaxies

3. Lovin' Is Really My Game-Brainstorm

4. We've Got Everything Going For Us-Kiki Dee

5. Drivin' Me Mad-The 3 Degrees

6. Happy Time-Willie Clayton

7. You've Got It All-Peggy Scott

8. Real Love-Drizabone

9. Tired Of Being Lonely-Eddy Jacobs

10. I'll Try To Do Better-Kim Tolliver

Geen opmerkingen:

Een reactie posten