donderdag 30 november 2023

Eindstreep: november 2023


Dit voelt niet goed. Ik beef van teen tot kruin en bovendien heb ik last van spierpijn. Dat is geen goed teken. Alsof er een griepje om het hoekje wacht. De winterjas die ik aan heb tijdens het bezorgen sluit niet goed af langs de hals en ik had dit kunnen weten. Na het publiceren eerst maar eens warm gaan slapen. Voor de variatie vandaag geen pakketje singles, maar morgen wacht mij een mysterieus pakket volgens PostNL. Het zou gaan om een Discogs-order maar ik ken de hele naam van de afzender niet. Ik denk eerst aan een Belgische order, maar nee... dat is het ook niet. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. Nu dan de 'Eindstreep' van deze maand. Omdat ik me niet fit voel heb ik er vanavond niet teveel werk ingestopt en bovendien heb ik té weinig Gele Bak-singles voor een aparte top tien.

Ik heb deze maand maar liefst 53 keer de portemonnee getrokken voor een plaat. Daarvan zijn er in principe nog elf onderweg. Eentje daarvan heeft echter een release datum van 24 januari 2024, dus dat kan even duren. Van de afgelopen maanden zijn er negen binnengekomen inclusief de single van Monophonics die deze maand is uitgebracht. De Blauwe Bak is de winnaar met maar liefst 27 aanwinsten tegenover 12 voor de Gele Bak. Er zijn 3 singles die ik dubbel heb gekocht. Als ik hieruit een top tien moet samenstellen, gaat deze er als volgt uitzien:

1. You're Everything To Me - C.R.A.C.

2. I Hate To Do My Woman Wrong - Richard Stoute

3. Put A Smile On Time - Rhythm Machine

4. If You're Leaving - Swamp Dogg

5. Step Back - Sonja Ryshard

6. I'm Lonely - Orville Woods & The Boris Gardiner Happening

7. One Of The Poorest People - Caledonia

8. Crash & Burn - Monophonics

9. All Time High - Rita Coolidge

10. You Know I Like It - Nick Straker Band

Geen opmerkingen:

Een reactie posten