zondag 10 december 2023

Beeld uit het verleden: 11 december 2017


Het is een heftig griepje! Het doet me denken aan de periode van precies twaalf jaar geleden. Wellicht is het zaadje toen ook al eerder geplant maar het is voornamelijk na een dinsdag in de bezorging in Steenwijk. Of, beter gezegd, Tuk en de wijde omgeving. Inmiddels gaan bepaalde adressen en postcodes automatisch bij PostNL maar in 2011 moet iedere brief nog gewoon worden bezorgd, ook al is het kilometers in 'the middle of nowhere'. Deze dinsdag voel ik me helemaal vernikkeld als ik terug kom in Tuk en ga zelfs even opwarmen bij De Karre, iets dat ik normaal gesproken nooit doe. De weken erop ben ik ziek als een hond en het is in deze periode dat ik het huisje in Nijeveen krijg toegewezen. Ik voel sinds gisteren een kleine vooruitgang maar ik ben en blijf voorzichtig. Ik wil het eerst goed kwijt zijn voordat ik weer aan de slag ga. Qua Soul-xotica lig ik flink achterop schema. Ik ben dit weekend, buiten de radioshows om, vooral bezig geweest met de samenstelling van de Blauwe Bak Top 100 en ben bijna klaar met dit. Dit betekent dat ik dan binnenkort met de eerste drie berichten over de Top 100 kan beginnen. Toch eerst maar een foto-excuus en dan valt mijn oog op een drietal foto's. Het is 11 december 2017 en volgens mij ook op een maandag. Het is halverwege de middag dat ik te horen krijg dat ik niet naar Meppel hoef te komen om aan het werk te gaan. Ik geloof er dan nog niet zoveel van voor wat betreft de weersvooruitzichten maar een paar uren later is dit het resultaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten