dinsdag 14 februari 2023

Verticaal vijf letters: Dinsdag 14 februari


Even lijkt het wel zomer. Het is windstil en de zon is erg warm. Of is dat wellicht omdat ik een winterjas met een trui aan heb? Het laatste blijkt het geval te zijn. Toch voelt een graadje of tien in februari al snel aan als 'warm' aan. Met deze weersomstandigheden moet er natuurlijk wel een buitenactiviteit plaats hebben, alleen... is het een dinsdag. De dag dat ik 's avonds om zeven uur 'Tuesday Night Music Club' heb waardoor een fietstocht of andere extreme activiteit minder geschikt is. Het nuttige met het aangename verenigen. Ik heb de show redelijk snel klaar en besluit om een uurtje of vier met de benenwagen naar Havelte te gaan. Vanuit daar met de boodschappen in de bus weer terug. Over de wandeling zélf valt niet zo heel veel te vertellen. Het is vooral genieten van de zon en het gezang van de vogels in de bomen. Ook heb ik mijn camera meegenomen en doe daarmee een paar experimentjes in het bos. De camera op een boomstam, zelfontspanner aan en dan een actiefoto maken. De foto waarbij ik naar de camera toe loop, is mislukt. Ofwel mijn hoofd is een bal van licht. Met de rug naar de camera lukt beter en dat moest de wandeling van vandaag illustreren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten