woensdag 30 november 2022

Week Spot: The KBC S ft. J. Lamotta


Toen ik gisteravond de overgebleven singles uit 2022 telde, had ik er nog 53 over. Inmiddels zijn dat 55 omdat de beide Stream-singles zijn gearriveerd. Ik wacht nog even af tot zaterdag en wil dan in één show alle resterende platen draaien. Daar eindigt dan ook de Blauwe Bak van 2022 waarna ik ga beginnen aan de samenstelling van de Top 100. Dat wordt een bijna onmogelijke taak want ik heb in totaal rond de vierhonderd singles. Als ik dan naar de lijst kijk en een plaatje 'halverwege' de lijst wil hebben, dan valt mijn oog al snel op deze nieuwe release van The KBC S. Het bericht wordt echter niet meer dan een fotobui want precies een maand geleden, op 30 oktober, heb ik in de laatste 'Singles round-up' alles geschreven wat ik weet te melden over de groep. Omdat ik de foto van Discogs heb gehaald, kijk ik ook even op de 'marktplaats'. Daar staat momenteel eentje te koop in Japan welke maar liefst zestig euro moet kosten. De mijne is een héél stuk goedkoper geweest! Als de Top 100 volgende week een feit is, begin ik met uitzoeken van Week Spots uit de betreffende dertig. Ik besluit dit jaar dus met een hagelnieuwe plaat uit 2022 en dat wordt 'The Center' van The KBC S ft. J. Lamotta.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten